Kampaň o červenobílé holi
Česká veřejnost ví, že bílá hůl znamená nevidomý. Málokdo však dnes vůbec tuší, že červenobílá hůl pomáhá lidem s hluchoslepotou. Bílá je ztracený zrak a červená je ztracený sluch. Proto jsme na podzim roku 2009 spustili naši kampaň. Nazvali jsme ji Hůl pro život a pro rok 2011 už chystáme třetí řadu inzerátů.
Za celou kampaní stojí dva lidé – Marek Valiček z MuchoGusto, který nás už deset let jako dobrovolník zásobuje skvělými nápady a koncepty, a grafička Irena Šlachtová, která tomu všemu dává krásnou grafickou podobu. MOC DĚKUJEME!
Inzerovali jsme například už v denících MF Dnes, Lidové noviny a jejich magazínech a v časopisech Instinkt, Týden, Golf Digest, Sedm, Fajn život, Praktická žena, Vlasta, Story, Překvapení, Květy, Žena a život a nejnověji v časopise Můj pes. Velmi si ceníme vstřícnosti všech vydavatelství, která nám ke kampani poskytují inzertní plochu (Atemi, s.r.o., Bauer Media v.o.s., Mediacop s.r.o., Mafra, a.s., Burda Praha, spol. s r.o., Sanoma Magazines Praha s.r.o.).
Máte chuť naši kampaň také podpořit? Máte možnost nám zdarma či za charitativní cenu poskytnout inzertní plochu nebo umístit náš banner na Vašich webových stránkách? Pak nás prosím kontaktujte na tel.: 777 764 193 nebo e-mailové adrese: fundraising@lorm.cz. Informace o dalších způsobech podpory najdete v odkazu Klub dárců. Děkujeme Vám!